Informazio instituzionala, hautetsiak eta udal langileak

Usamos cookies propias y de terceros para mejorar su experiencia como usuario. Al hacer clic en cualquier enlace de este sitio web usted nos está dando su consentimiento para la instalación de las mismas en su navegador.
Más información

⇦Volver
Atal honetan ondoko gaiei buruzko informazioa eskaintzen da: udalaren antolaketa, hautetsiak, lanpostuak, enplegu eskaintza publikoa, udal erakunde eta elkarteak eta hauek argitaratzen dituzten arauen, bileren, akten eta ebazpenen gaineko informazioa.

  • Alkatearen eta zinegotzien biografia-datuak, helbide elektronikoa barne
  • Goi-karguen jarduera-interesen eta ondasunen erregistroa (19/2013 Legea)
  • Alkatearen agenda instituzionala
  • Udaleko lanpostuen zerrenda
  • Udaleko konfiantza-postuak, haietako bakoitzari dagozkion ordainsarien zenbatekoa barne
  • Udal organigrama, organo nahiz eginkizun guztien arduradunak nor diren barne (19/2013 Legea)
  • Udalak parte hartzen duen entitateetako goi-karguen eta arduradun nagusien ordainsariak (19/2013 Legea)
  • Goi-karguek jasotako kalte-ordainak, karguak uztean (19/2013 Legea)

  • Gobernu organoak eta haien eginkizunak
  • Organo deszentralizatuak, udal-sozietateak, eginkizunak eta haien webetan sartzeko estekak.
  • Udal-sozietate guztietako lanpostuen zerrenda, konfiantzazko postuak barne.
  • Udalaren plan estrategikoa edo Agenda 21.
  • Urteko eta hainbat urtetarako planak nahiz programak, jarduerak eta helburuak barne (19/2013 Legea)
  • Udalari atxikitako ibilgailu ofizialak.
  • Udal higiezinen, ondasunen eta eskubideen inbentarioa. (19/2013 Legea)
  • Lege-aholkularitzarako eta kontu-hartzailetzarako organoen barne-txostenak (19/2013 Legea)

  • Udalaren Etikaren eta Gobernu Onaren Kodea.
  • Udal osoko bilkuretako aurretiazko gai zerrendak.
  • Udal osoko bilkuretako aktak.
  • Udal Gobernu Batzarraren erabakiak eta aktak.
  • Udal osoko bilkuren bideoak eta emankizunak.
  • Udalari eragiten dioten ebazpen judizialak.

Conforme con el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, Reglamento General de Protección de Datos, el 25 de mayo de 2018 y atendiendo a lo dispuesto en el artículo 6-bis de la Ley 19/2013 de 9 de diciembre, de Transparencia, Acceso a la información pública y buen gobierno, modificado por la Disposición final undécima de la Ley Orgánica 3/2018 de Protección de Datos y Garantía de Derechos Digitales se publica el Registro de Actividades de Tratamiento del Ayuntamiento de Villava en aplicación del artículo 31 de la citada Ley Orgánica.

Registro de actividades
Registro de personas, intereses e incompatibilidades Parejas de hecho/matrimonios civiles
Padrón municipal de habitantes Gestión económico contable
Registro de entradas y salidas Gestión de personas/empleados municipales
Convocatoria de empleo público Órganos y comisiones municipales
Responsabilidad patrimonial Gestión tributaria
Gestión de catastro Licencias municipales
Gestión administrativa de policía Atestados penales
Videovigilancia Expedientes sancionadores
Gestión administrativa escuela Amalur Atención a menores en la escuela Amalur
Programa de acogida Programa de autovalimiento
Programa de incorporación social Programa atención infancia y familia
Citas Personas voluntarias
Euskera Igualdad
Cultura Deporte
Juventud Participación ciudadana
Gestión de expedientes Censo electoral